FORBRUG, KØB, SALG, TØJ

Høj service og stor indlevelse i butikkerne

Flag 23-09-14 ~Et minuts læsning · 119 ord

Mens mange danske butikker ifølge Christine Christiansen har et «rystende ringe serviceniveau», så forholder det sig lige omvendt i London.

Forfatteren er lige kommet hjem fra en shoppingtur i London, hvor der var høj service over hele linien.

  • Butikspersonale, der engagerede sig i kundernes behov og drømme.

  • Kolde drinks og komplimenter i prøverummet.

  • Veloplagte beretninger om varerne, designernes visioner og de anvendte produktionsmetoder

  • Stor omhu med at finde de rigtige størrelser.

Servicen var så god, at skribenten nærmest følte, at hun havde fået noget ekstra oven i handelen, når hun forlod butikkerne.

Og det gjorde hun tilsyneladende en del gange, for Christine Christiansen må erkende, at hendes shoppingbudget blev overskredet på grund af de veloplagte butiksmedarbejderei den britiske hovedstad.

Skribentmail: